UW ONLINE AANWEZIGHEID DIENT ZICH CONSEQUENT TE RICHTEN TOT DE MARKT
WAARIN U ZICH BEVINDT.

DAARBIJ ZIJN VOLGENDE FACTOREN VAN BELANG: HET GAAT ER OM VERSCHILLEN IN BENADERING NAARGELANG:

de particuliere versus de zakelijke markt (of beiden)

een product versus een dienst (of beiden)

een eenmalige versus een recurrente aankoop

de klant naar u komt of u naar de klant gaat

de actieradius (lokaal, regionaal, nationaal, internationaal)

de taligheid van het cliënteel

BINNEN DE BESTAANDE MARKT UW DOELGROEP VISEREN VERONDERSTELT DAT:

  • uw site zich expliciet richt tot dié gebruikers

  • u weet hoe deze naar uw product of dienst op zoek zullen gaan

  • u inschat op basis van welke inhoud en vorm ze uw bedrijf zullen in overweging nemen

Contacteer ons voor een offerte op maat

Successen zijn ondertussen gerealiseerd in onder andere bouw gerelateerde sectoren als de aannemerij, grond- & afbraakwerken, aanleg & onderhoud riolering, installatie hvac & sanitair, dak-, timmer- & schrijnwerken, gevelrenovatie, sanering, zandstralen, elektriciteit & industriële elektriciteit, interieurafwerking, schilders & decorateurs, alsook diensten zoals juridisch adviseurs, de advocatuur, vertaalbureaus, apotheken, dentaal technische bedrijven, verhuizers, slotenmakers enz. Kortom: alle activiteiten en diensten die het bij uitstek van hun online aanwezigheid moeten hebben omwille van de hoogdringendheid, het eenmalige of unieke karakter, de belangrijkheid van de opdracht.